|
Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Ο Λ Ο Γ Ι Α
|
|
Ν Ε Α Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α
|
|
Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α
|
|
Α Ρ Χ Α Ι Α
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α |
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ |
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
|
ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΑ
ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ |
|
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Η ΑΡΧΑΙΑ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ, ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ |
|
ΓΛΩΣΣΑ - ΕΚΘΕΣΗ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
ΕΠΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Η ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ) |
|
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ |
|
Ο
ΑΡΧΑΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
Η
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
ΚΑΙ
ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΣΤΗ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ |
|
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ |
|
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
|
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟ 2000 |
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ |
|
ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ
ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ (ΜΝΗΜΗ Ε. Ι. ΚΑΚΡΙΔΗ) |
|
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
ΟΜΗΡΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ
ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ:ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ,ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ |
|
Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ
ΚΩΜΩΔΙΑ |
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ
ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ |