|
Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Ο Λ Ο Γ Ι Α
|
|
Ν Ε Α Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α
|
|
Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α
|
|
Α Ρ Χ Α Ι Α Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α
|
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
|
|
ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
|
|
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
|
Η ΑΡΧΑΙΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ, ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
|
|
ΓΛΩΣΣΑ - ΕΚΘΕΣΗ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
|
ΕΠΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Η ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
|
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ)
|
|
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
|
|
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
|
|
Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
|
|
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ
|
|
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|
|
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟ 2000
|
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
|
Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ
|
|
ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ (ΜΝΗΜΗ Ε. Ι. ΚΑΚΡΙΔΗ)
|
|
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
ΟΜΗΡΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
|
Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ:ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ,ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ |
|
Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΜΩΔΙΑ |
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
|